Semakan Kelayakan Temuduga Latihan Separa Perubatan [ Diploma ]

Mengikut pengumuman terkini di Facebook SPA, panggilan temuduga untuk latihan separa perubatan akan berlangsung tidak lama lagi. jadi calon yang telah memohon, boleh buat semakan sama ada layak ke temuduga…

Read more »

” Ada Soalan Tak ? ” Tanya Penemuduga Kepada Anda

” Ada Soalan Tak ? ” Tanya Penemuduga Kepada Anda. Bagi yang pernah di temuduga sebelum ini, pasti korang akan menerima soalan ‘ penutup ‘ untuk sesi temuduga tersebut. soalan…

Read more »

Exam Online Pegawai Kawalan Trafik Udara Gred A41

Anda mendapat panggilan untuk peperiksaan online pegawai kawalan Trafik Udara Gred A41 ? wah tahniah di ucapkan buat anda, bukan mudah untuk terpilih melalui tapisan yang ketat sekarang ni. Mesti…

Read more »

Panduan Exam Online Pegawai Eksekutif D41

Panduan Exam Online Pegawai Eksekutif D41. Semakin hari semakin mencabar proses temuduga untuk jawatan kerajaan kan. Ramai yang di tapis melalui ujian-ujian sampingan sebelum di panggil terus kepada sesi temuduga….

Read more »

INI CARA UNTUK MENGETAHUI YANG ANDA DI PANGGIL UNTUK TEMUDUGA

Cara untuk Mengetahui kita di panggil temuduga. Pernah tak korang tertanya-tanya bila lah diorang nak panggil aku untuk temuduga. pernah kan. aku pun pernah terfikir macam tu. yelah , kita…

Read more »